Nógrády Norbert


ügyvezető
nogrady.norbert@jobcontact.hu
+36 70 775-1959

Kandó Kálmán Villamosipari Műszaki Főiskolán végeztem – jeles diplomával – 1989-ben. 1989-1992 között a MATÁV Budapesti Igazgatóság Fejlesztési osztályának projekt menedzsereként kerültem munkakapcsolatba a dél-afrikai Telkor céggel, akiknél négy évet dolgoztam 1992-1996 között. Ott lettem pályaelhagyó, villamosmérnökből ügyfélszolgálati vezetővé váltam. A négy év alatt 5 ország (Dél-Afrika, Magyarország, Csehország, Szlovákia és Románia) között ingáztam, több mint egy évet töltöttem a Dél-Afrikai Köztársaságban.

 

1996-1999 újra MATÁV, az ügyfélszolgálaton belül több pozíciót töltöttem be, 1998-1999-ben az “1212” (MATÁV Call Center) Üzemeltetési osztályvezetőjeként, a MATÁV akkori egyik tulajdonosánál az Ameritechnél és a szintén USA-beli Teletech-nél, tanulmányoztam a többezer munkahelyes, sok helyszínes Call Centerek üzemeltetését. Londonban vizsgáztam a Call Center University posztgraduális távoktatási tanfolyamon kiváló eredménnyel.

1999 december és 2004 június között a UPC Ügyfélszolgálati igazgatója voltam, számos feladataim mellett a “1221” a TeleUPC Call Center létrehozásának felelőse voltam. Ezt követően Expressz Magyarország Rt. ügyfélkapcsolati igazgató, majd  a Creditexpress Magyarország Kft-nél COO (Chief Operation Officer) pozíciót töltöttem be.

 

 

2007 márciusától 2011 januárjáig az AXA csoport Magyarország ügyfélszolgálati igazgatója voltam. A Bank, Biztosító, Egészségpénztár és Nyugdíjpénztár összevont ügyfélszolgálatát vezettem.

2012 júliusában a Budapesti Corvinus Egyetem Ügyfélkapcsolati szakán végeztem – szintén jeles diplomával – , a szakdolgozatom címe „Tudásmenedzsment a Call Centerben”.

2013 nyarán jelent meg a már régóta tervezett „Ügyfélszolgálat operatív menedzsmentje 8+1 alapokon”  című szakkönyvem.

2013 október 29-én jegyezte be a Cégbíróság a JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaságot. 2017 nyarán társult be Banka Timi a cégbe, azóta – új lendületet véve – bizakodóan tekintünk a jövőbe.

 

 

 

 

 

 

 

Elérhetőségeink

1033 Budapest, Reményi Ede u. 3.

info@jobcontact.hu

Telefon:

BANKA TÍMEA   +36 70 458-4119

NÓGRÁDY NORBERT   +36 70 775-1959

KAKAS JÓZSEF   +36 20 822-7134

Térkép

JCM Kft.
NAIH

A JCM Ügyfélkapcsolati és Szolgáltató Kft. a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál NAIH-90153/2015 számon nyilvántartott adatkezelő.